Tuesday 2 February 2010

stop joc. am calcat in / sesiune



in seara asta am cnstientizat.
nu credeam sa mi se intample asa curand,
nu din nou..

si nu-i cale de intoarcere..
am de predat zeci de planuri de analize-diagnostic-strategii, studii de caz, memorii . . 360 de referate, 2.433 proiecte de peisagistica si paisprezecemilioane douasutetreizeci demii sasesutesaisase de schite si crochiuri de peisaj.

Iar dupa ce voi fi facut toate astea cate mi s-au spus,
voi mai trece printr-o ultima incercare letala:
privitul foilor + lesinat, apoi totusi invatatul si datul examenului
de instalatii.
Nu ma intrebati mai multe, ca si-asa abia-mi mai bate inima . .

Cand auzi una ca asta, fat-frumos lua un creion si o hartie,
si in loc sa se apuce imediat de treaba, se puse pe programat.
In ce zi, la ce ora, in ce incapere, la ce proiect, exact cate ore si-n ce fel va lucra. Pe ce coala, cu ce trasor, in ce gama. Aranjă totul intr-o ordine perfect logica si incadrata in timp, ş-apoi spuse:

in primul rand adio blog.
de azi inainte . . pana-n ziua izbanzii nu mai postez, nu mai admir, nu mai raspund la mesaje, la comentarii, incurajari, injurii, orice-ar fi.
Va fi ca un lasat de fumat
umpic sa dau login, si sunt pierduta
bann pana-n 24

spune nu drogurilor in sesiune!

4 comments:

alina said...

BAFTA!

adrim said...

Spor! :)

sultana said...

sa nu te mai vaz pe aici!

alex said...

thanks people!