Friday 4 June 2010

Should I make a separate blog to my Placebo orgasms experiences?

Nu ca as fi ordonata, dar am culmea un simt exagerat al categoriilor diferite, logice, al clasificarilor pe genuri, tipuri, tipologii distincte.. foolish question, dar din cand in cand mi-aduc aminte ce stupid e sistemul de blog, unde torni chestiile ca pe-o salata cu albus una in capul celeilalte. Oricum, se pare ca sistemul functioneaza perfect allaround, no one bothers :)) Deci da, de-asta e mai bine ca blogurile sa fie monotematice.. acum inteleg..



Un interviu destul de interesant, din 2010

Si inca niste chestii destepte de citit. Molko este meditativ, este ganditor, are pasarele filozofice.. textele Placebo vorbesc despre chestii.
Ma simt datoare sa cumpar albumele originale. Trebuie sa fac asta pentru Placebo pentru ca-i respect si pentru ca nici mie nu-mi place sa proiectez moca.

2 comments:

Lili said...

Am avut și eu un avânt din ăsta vis-a-vis de cei care-mi plac: muzică, film. Asta până am aflat că de obicei, un artist primește între 5 și 35% din banii care-i dai tu, iar restul merge la studiouri. Adică ăia care nu se mai satură de bani și care în state bagă oamenii în pușcărie pentru 10 - 15 piese downloadate. Fac totuși excepție artiștii independenți.

alex said...

vai, chiar in halul asta e procentajul? omg.. totusi, macar aia 35%, pentru mine e mai mult un gest simbolic, o chestie de ..onoare personala :P