Monday 31 January 2011

e asa duulceee...

.. sa-l simt inauntru, cum da din labute :)
il simt dinainte de Craciun, cand eram inca luna a 3-a.
in vacanta le povesteam de bebe celor din jur, dar evident ca ma mangaiau mental cu intelegere pe cap, ca pe un copilas care inca mai crede in Mos Craciun
Femeile /mame-bunici-motherinlawuri/ nimic. Nu si nu, ca n-are cum. Ori esti deja in luna a patra la jumate?!
Nu ma, sunt in a treia, da' ce stiti voi..

Stefi da, el ca intodeauna reuseste sa fie efectiv pe unda mea, alaturi de mine in deplin Attachment P a r t n e r i n g , si statea inca de pe-atunci tolerant, cu palma pe burtica. si l-a simtit si eeell /zambet mare..

Medicul care ne vegheaza si monitorizeaza (cam des lunar dupa parerea mea) in aventura sarcinii, m-a surprins placut a treia zi dupa revelion cu intrebarea directa: cand a miscat bebele?
Da da, a miscat in 19 decembrie, raspund eu plina de entuziasm.
That's my man! Uite cine ma intelege! :))

Acum e deja totul vizibil, miscari definite, usor palpabile.
Si cum spuneam,
E ASA DUUULCEEE... il simt dimineata primul lucru inainte sa deschid ochii. Misca bebe. Misca bebe in interiorul meu!!
E ceva suprarealist in toata chestia asta daca stau sa ma gandesc prea mult.
E cineva IN MINE, daca e s-o luam asa. Am o alta fiinta inauntru, va dati seama??!
Cineva se misca la mine in burta. O fiinta umana, un baiat!! UUuuu....
Bine ok, un bebelus mic si dulce...
Un puisor de 20 de saptamani, 15 cm, cat sa-l tii in causul palmei
Si-l port cu mine si simt cum misca in autobuz, in magazin, la scoala in timpul cursului.. si-mi vine sa zambesc de el, imi distrage atentia si ma face sa rad :))



p.s.
daca nu v-ati dat seama pana acum va previn eu direct:
o sa scriu despre sarcina, lacrimogen si siropos, pentru ca mi-e drag sa fiu acuma asa patetica :)))
ma bucur de chestiile astea care se intampla si stiu c-o sa le uit, cum am uitat si prima oara. Atunci n-am scris din acestea, pentru ca eram prea interesanta sa plictisesc vai pe cineva cu banalitati marunte de gravida.
Ei, acum cu tot regretul, o sa ma desfasor in voie, in deplina libertate hormonala :ppp
Deci va dorim vizionare placuta, aici avem jurnal de sarcina la bord :)))
Ei, dar oricum, stim cu totii ca lupu-si schimba parul dar naravul ba, asa incat cu siguranta o sa mai scape si una-alta despre sex, droguri si altele legate de viata spirituala si adancurile nebanuite ale fiintei

2 comments:

sultana said...

zic ca avem un baiat? urrrra! felicitari

alex said...

bp, stai ca nu-i sigura treaba! dar toti credem asa, nu stiu dece..??

Ena si Alexandra, va multumesc amandurora pentru invitatie :p desi nu cred ca se mai lipeste ceva de sufletul meu cel robit de cazne pamantesti. Poate Ana, ca ea e fan "bihelica" si "palintele" :))