Monday, 31 January 2011

e asa duulceee...

.. sa-l simt inauntru, cum da din labute :)
il simt dinainte de Craciun, cand eram inca luna a 3-a.
in vacanta le povesteam de bebe celor din jur, dar evident ca ma mangaiau mental cu intelegere pe cap, ca pe un copilas care inca mai crede in Mos Craciun
Femeile /mame-bunici-motherinlawuri/ nimic. Nu si nu, ca n-are cum. Ori esti deja in luna a patra la jumate?!
Nu ma, sunt in a treia, da' ce stiti voi..

Stefi da, el ca intodeauna reuseste sa fie efectiv pe unda mea, alaturi de mine in deplin Attachment P a r t n e r i n g , si statea inca de pe-atunci tolerant, cu palma pe burtica. si l-a simtit si eeell /zambet mare..

Medicul care ne vegheaza si monitorizeaza (cam des lunar dupa parerea mea) in aventura sarcinii, m-a surprins placut a treia zi dupa revelion cu intrebarea directa: cand a miscat bebele?
Da da, a miscat in 19 decembrie, raspund eu plina de entuziasm.
That's my man! Uite cine ma intelege! :))

Acum e deja totul vizibil, miscari definite, usor palpabile.
Si cum spuneam,
E ASA DUUULCEEE... il simt dimineata primul lucru inainte sa deschid ochii. Misca bebe. Misca bebe in interiorul meu!!
E ceva suprarealist in toata chestia asta daca stau sa ma gandesc prea mult.
E cineva IN MINE, daca e s-o luam asa. Am o alta fiinta inauntru, va dati seama??!
Cineva se misca la mine in burta. O fiinta umana, un baiat!! UUuuu....
Bine ok, un bebelus mic si dulce...
Un puisor de 20 de saptamani, 15 cm, cat sa-l tii in causul palmei
Si-l port cu mine si simt cum misca in autobuz, in magazin, la scoala in timpul cursului.. si-mi vine sa zambesc de el, imi distrage atentia si ma face sa rad :))



p.s.
daca nu v-ati dat seama pana acum va previn eu direct:
o sa scriu despre sarcina, lacrimogen si siropos, pentru ca mi-e drag sa fiu acuma asa patetica :)))
ma bucur de chestiile astea care se intampla si stiu c-o sa le uit, cum am uitat si prima oara. Atunci n-am scris din acestea, pentru ca eram prea interesanta sa plictisesc vai pe cineva cu banalitati marunte de gravida.
Ei, acum cu tot regretul, o sa ma desfasor in voie, in deplina libertate hormonala :ppp
Deci va dorim vizionare placuta, aici avem jurnal de sarcina la bord :)))
Ei, dar oricum, stim cu totii ca lupu-si schimba parul dar naravul ba, asa incat cu siguranta o sa mai scape si una-alta despre sex, droguri si altele legate de viata spirituala si adancurile nebanuite ale fiintei

3 comments:

sultana said...

zic ca avem un baiat? urrrra! felicitari

Ena si Alexandra said...

Editura Iona vă invită la un CONCURS
Cei trei câştigători for primi o carte la alegere şi 30% reducere la un al doilea titlu comandat (dacă doresc).

Pentru a participa vă aşteptăm pe blogul nostru http://edituraiona.blogspot.com

Editura Iona a luat chip din dorinţa de a face o trecere lină de la cele ale lumii acesteia la năzuinţele duhului. Conceptul editurii se situează la graniţa dintre tărâmul Dreptei Credinţe şi cel al culturii, încercând să cultive în cititori nu numai o desfătare a sufletului, ci şi să înfăţişeze ochiului omenesc bucuria cărţilor frumoase.

Editura publică cărţi de teologie ortodoxă, dar şi cărţi pentru copii, încercând să îmbine mesajul creştin-ortodox cu ilustraţii minunate, astfel încât copiii să se simtă atraşi să răsfoiască paginile poveştilor noastre.

alex said...

bp, stai ca nu-i sigura treaba! dar toti credem asa, nu stiu dece..??

Ena si Alexandra, va multumesc amandurora pentru invitatie :p desi nu cred ca se mai lipeste ceva de sufletul meu cel robit de cazne pamantesti. Poate Ana, ca ea e fan "bihelica" si "palintele" :))