Sunday 12 February 2012

unde nu ne fierbe oala, sau?



Cei patru nelinistiti nu-si prea gasesc locul in casa, asa cum ar fi normal dupa anumite surse.
[N-am chiar incalcat interdictia clara data de strabuna-sefa-clanului aka Ana-Bunina, anume de a nu merge cu copii la proteste. La nici un fel de proteste..
Pai Buni, sa-ti explic :) nu e ceea ce crezi :)) ..Nici de data asta noi nu am fost "la" proteste. Am fost you know.. numai "langa" proteste..
si n-am strigat nimic, pe cuvant, n-am articulat nici un cuvant cu peste 40 de decibeli.
Chiar putem spune ca noi eram pur si simplu in trecere printr-o pura coincidenta exact pe-acolo.. si ne-am oprit chiar numai cat sa ne legam sireturile, 1 ora jumate,
dupa care am plecat imediat mai departe. Asta a fost tot.
Si Buni nu, n-as fi putut sta in casa, mai ales daca mai si dadeam ATTENDING pe undeva, ca niste 40.000 de papagali de trei lei bucata,
dinaia de colivie, cu ciocu mare.

No comments: