Monday 5 March 2012

piramida redesigned


se pare ca ideea cu cerealele n-a fost prea buna. v-am zis ca o teorie tine 10 ani.
well tocmai au trecut cei 10 ani de cereale.. :))
asa ca eu imi iau bebelusul bãlai, copilita de trei-ani-adica-cinci si dragul meu preabunul si preabland, si las in urma fara sa clipesc orasul asta care ne sufoca. iau teren, 5.000 de metri, bat cui pe cui din stinghiute cotete de gaini, de rate si de porumbei, de iepuri-vaci-purcei-si-cai, si mai incolo sap un iaz de pastravi mici. seman pe randurile din fata ardei rosii agrise rozinchine si salata verde miraculoasa, mai ceva ca cea din gradina ursului, si mai in spate pun livada frumoasa de ciresi. si-ntre ciresi sa punem peri
si mere-verzi-de-vara si gutui.
si-n spate, cat vedem cu ochii, intindem lanuri fosnitoare, sa ni le unduiasca vantul rece in furtuni de mai

dar intai sa dau diploma asta frumos.
..desi cand am aflat ca Ea nu mai e in the business.. mi s-a taiat pofta de jumate.
cum sa nu mai fie Ea. e absurd, Ea e totul. focul focurilor

No comments: