Monday 27 October 2008

Back in business

Va salut (pt ca am primit plangeri si chemare la apel)
N-am patit nimic (cat despre o noua sarcina, lool, cam peste 425 de zile, asa)

Ma cam inhiba chestia asta, sa "simt" ca cineva e cu ochii pe ce scrijelesc eu pe-aici. eram obisnuita cu solitarul meu jurnal, fara public. Dar n-am ce comenta, mi-am facut-o cu mana mea.
Si ca tot veni vorba, o sa va obisnuiti cu stilul meu inegal, in trombe. Emit in verva cateva zile-saptamani, si apoi sting cu perioade off-net, de liniste totala. Nu imi place sa-mi simt "pana" fortata sa scrie la cadenţă (nici macar pentru onorata asistenţă aici de faţă)
Asa ca luati-ne asa cum suntem: salbaticiuni libere, care nu fac decat ce le taie capul
Hugs and kisses!


Pun pariu ca nu stii ce e asta :))

2 comments:

Anonymous said...

Ba cred ca da ;)

Zahar caramelizat pregatit pentru o delicioasa crema de zahar ars! Gresesc? :)

alex said...

Ia uite cine are ochiul format :)
numai ca nu urma o delicioasa crema, ci un delicios tort de mere
salutari, oachi!