Saturday 10 April 2010

Ca sa vezi. cine mi-a placut


Eu sunt total paralela cu lumea asta sclipicioasa si foarte importanta, care isi are epicentrul in Bucuresti. Tabloide, glossy-glossy, pinky-pinky.. come on, nici o treaba.
De-aia ma cam si sufoca aerul asta foarte parfumat de capitala.
Ei bine, daca Libertatea nu servesti, Vip-Kiss si alte publicatii culturale nu absorbi, atunci te trezesti ca mine, ca nu stii cine e Dana Savuica si nu intelegi dece iti propune misterios sa-i faci proiectul de gradina fara onorariu, facandu-ti o favoare doar prin faptul ca ti s-a adresat.. :))))
Sau ti se poate intampla sa te intrebe baietii din echipa ta de lucratori "Pai bine, chiar asa, nici nu ne spui la cine lucram acum?" La care eu, nevinovata: "La cine?"
"Pai la X"
Si eu "Da, e domnul X"
"Pai X, superantrenorul de fotbal" Ha-ha, n-am nici o treaba. Sunt de-o inocenta vedetoriala totala. Mai aud nume in treacat, gina pistol, andreea pasarin.. nume care nu iau forma, n-au chip si se sterg evaporate in cateva secunde.
E o lume foarte importanta, care se spulbera de shieldu' meu :))

Ei si deschid televizorul, mare lucru. Si dintr-un motiv schimb de pe ng, sa vad ce mai face lumea. Nimeresc la o emisiune ieftina, ceva cu vip, si aud ca vine Tania Budi. Bine, sa vina si eu sa plec, dar o impresie de cateva secunde m-a retinut. Habar n-aveam cine-ce, dar ce descoperire..
Mhm, Tania Budi. Super atitudine. E drept, acum cautand o fotografie cu ea, dau de niste chestii.. mpff, de pocnitoare vorba unui comment, dar totusi, mi-a facut o impresie colosala, really.
Frumoasa-sexy ok, dar diplomatie, nici prea distrata nici prea retinuta, cu vorbe spontane/cantarite bine si raspunsuri brilliantjucause. Si mai presus de toate, o raceala distanta dar atragatoare, care o face de granit.
lovely, at 41

No comments: