Thursday 16 December 2010

am trei secunde sa zic ce si cum

nu se bea nuse mananca nu se doarme nu se iese din casa (exagerez da chiar asa e)
copilul e safe, maica-sa e pe ultima suta si taica-so are grija de ea
mai sunt ....4 zile pana la predare. Apoi in dimineata zilei de 22 cea de dupa 21, la ora 9am, ia iesi tu in fata si uimeste-ne . . . .
proiectii, discurs, comisie feroce, .. atacuri, riposte. va curge sange
sange ne/vinovat de miel la taiere, ca in fiecare an :))
oricum, un lucru e sigur: I will fight back!!!
totul, dar totul e sa iti SUSTII proiectul. cu calm, ironie si generozitate. the smooth way, but the strong way

mi se taie picioarele de pe-acuma, da cine are timp de emotii..
gata, au trecut 3 secunde. go baby, go!

2 comments:

sultana said...

go baby go, tinem pumnii ! ma gindeam eu ca esti in focuri :))))
o sa fie bine : cu calm, ironie, generozitate si putin UMor, asta nu strica niciodata. si-un zimbet :)))
ca dupa un dus rece :))

alex said...

in focuri in focuri
mai am umpic si scot flacari pe nas

..ca dinozaurii