Monday 29 August 2011



Ana "se uita" atent la piesa asta. ne plac sunetele, sunt dulci

Mamia, ce faci in calcuatol? Cum ai intrat acolo?
..pai am deschis o usita si am intrat.
Dece ai intrat, ce sa faci aclo?
Sa dansez puiule
Si dece nu dansezi
Nu dansez?
Nu, doar stai.
De unde ai inelu asta?

De la cine ma iubeste
Hmmm... cine? Cine Mamia.
Tatilu? Tati al tau, Tati al nostru?

Da iubre, Tati al nostru. Iti place inelul meu?
Da, imi place. Dece ti l-ai pus?
Ca sa fiu frumoasa.
Si dece nu ti-ai pus si niste cercei?
. . . .
Mai ai inelul, il ai aici?

Nu, l-am lasat in calculator.
Cine ti-o tuns paru asa?
Simona.
Si dece nu m-ai luat si pe mine?
Unde iubire?
Acolo inauntru :) unde esti tu acuma

***

Mami, cum a intrat Teea in burtica? [privire lunga, dintr-o parte...]
Ai cumparat-o?
De unde, de la magazinul de bebelusi?
...Si pe mine de unde m-ai cumparat. Si pe Tatilu?
Tu l-ai cumparat pe tati?


***

Isi mangaie obrajii de ai mei
Mm... ne-nsotim?
Cum e aia sa te-nsotesti?
Adica.. cine se iubeste

3anisi3luni

No comments: