Friday 6 December 2013

nu ma identific cu problemele astea

"Nu ma identific cu problemele astea"

si oricum,
"Fiecare are propriul mod de a se manifesta. Mie nu mi se potriveste sa ies in strada in frig la minus zece grade sa strig nu stiu ce pe-acolo. Nu e stilul meu. Eu sunt asistent universitar, voi face doctoratul,  voi vorbi intr-un amfiteatru voi tine conferinte, si asta va fi calea mea. Fiecare e liber sa isi aleaga modul de manifestare"

[tragem concluzia ca locul intelectualilor care se respecta nu este in strada.
 ne intelegeti, noi nu ne coborăm..]

si oricum,
"Faptul ca noi vorbim despre asta, nu are nici o relevanta practica. Noi oricum nu putem face nimic"

[mai tragem concluzia si ca oricum, chiar daca admitem prin absurd ca locul intelectualilor ar putea fi - dece nu - pana si la un nivel atat de low precum strada.... oricum e degeaba. va spun eu ca e degeaba.
n-ai nici o sansa

retineti va rog, cei de la nivelul low: n-aveti nici o sansa, kapish?



No comments: