Wednesday 12 February 2014

12 februarie. e miercuri, e ziua copiilor

Azi am fost doar eu cu cei doi puisori mai mici. bebe dormea in boba, iar eu cu Teea am dat graunte la porumbei... :) le dadeam graunte si le povesteam ce inseamna bannerul cu robinetul din care curge foc.
il intinsesem langa noi, pe jos, in fata clopotului. lumea trecea, se uita la desen si citea cuvintele
STOP
GAZ
DE
SIST
porumbeii interactionau cu noi foarte solidari. se adunasera in numar mare, stiind ca prezenta fiecaruia dintre ei facea ca bannerul sa prinda mai mult impact. ciuguleau semintele si ne spuneau sa nu ne ingrijoram, pentru ca lumea care trece acum indiferenta, va intelege si se va schimba
"cand, cand? inainte sa fie prea tarziu...?" i-am intrebat
dar nu m-au mai auzit, pentru ca erau deja departe, in falfait de aripi ..


,

No comments: