Friday 12 September 2008

Realizarile Anei

O pun in patut cu capul spre nord,
o gasesc spre sud
180 de grade in plan orizontal - e ceva pentru un bebe

Ma trage de paaarr...

Facem avionul, pentru ca de-acuma se tine bine

Nu mai doarme la plimbarea de seara decat daca colindam mai mult de o ora.

Nu mai vrea sa stea pe spate, da sa se ridice, se cazneste . . :)

A cam renuntat la suzi, o mai solicita doar la adormire, ca pe un fel de catalizator de somn, dupa care o lasa in cadere libera

Sustinuta de maini, se incordeaza si se ridica in picioare

Toate astea le face bebita noastra; sunt fapte de maxima importanta, si trebuie trecute in catastiful vremurilor
Nu de alta, dar eu am o putere de uitare fantastica (fericiti cei saraci cu duhul?) si cum am uitat deja trei sferturi din "ale sarcinii" si n-au trecut decat trei luni de atunci, cu siguranta voi uita si din ale Anei prime realizari
Peste un an nu voi fi capabila sa-mi amintesc "CE, la cat timp facea"

Am observat si in anii de jurnal pe hartie (superba ocupatie, si mult mai autentica decat blogging-ul). Caietele, chiar si paginile anterioare erau pentru mine o uimitoare surpriza. Imi citeam jurnalul ca pe o carte noua, scrisa de altcineva. Ma distra chestia asta . .
Mi-am obisnuit sotul, surorile si pe mine insami cu delete-ul mental de care sunt capabila.
Acum nu mai sufera nici ei la cate un "Ai putut sa uiti asta??"

No comments: