Monday 7 September 2009

Dimineata cu ghinde



E dimineata devreme,
tati a plecat la treaba.
Eu si Broscuta dormim imbratisate un somn dulce si pufos . .
La o vreme, Ana da semne de trezire, incepe sa se foiasca pe langa mine.
Ma uit la ceas, 7 jumate. 'Mmmm, ce-as mai motai putin..', si ma cuibaresc si mai bine in asternutul moale. Ana in schimb, are chef de joaca si-si face de lucru pe langa mine prin pat.

Plutesc intre vis si trezie, mi-aduc aminte ca aseara am fost pana tarziu in Herastrau, tati s-a dat cu rolele, iar noi doua am cules ghinde. Au aparut ghindele, semn de toamna . .
Si cu toate ca am adoptat filozofia non-acumularilor materiale, am luat cu noi acasa, in buzunare si in pumnuletii stransi, cateva ghinde, pe cele mai dragute, toate cu palarie.

Maimutica lucreaza pe langa mine, gata cu reveriile, wake up mom! Mmmmm.. marai in starea de bine, ma intiiind bine din incheieturi,
si ce simt?
In causul palmei am, una cate una adunate, ghinde
de la Ana pentru Mamia.