Tuesday 16 March 2010

centrefolds

placebo pana la obsesie
am ascultat toata sesiunea.. doar asa am supravietuit :)



there's something about this Brian Molko . .
nu sint deloc pe linia lui ca life-line, cu getting high..low, gay mix & stuff si toata lumea lui, dar cu toate astea ceva la el ma fascineaza. il inteleg, intru in mintea lui, imi exprima abisurile. si in plus, comunicarea lui cu Oldsdal, parteneri de 15 ani, e absolut induiosatoare..
indiferent de rest, canta absolut fabulos
&
my sweet prince
special k
meds
crawl
space monkey
sleeping with ghosts
bright lights
drink you pretty
kings of medicine
pierrot the clown
post blue

4 comments:

Anonymous said...

de ce nu:)

alex said...

dece nu sunt gay sau dece nu vine primavara , sau dece nu .. am o bunica landemana?

sultana said...

diferenta dintre generatia matura (maturizata) si pustime e ca cea dintii nu simte nevoia sa se si identifice-substituie-ofere drept gazda subiectilor obsesiilor. just?

alex said...

inseamna ca la faza asta m-am dat cu gupa 2 :))