Monday 22 March 2010

Dau un regat pentru o bunica ! ! !

Am de lucrat proiectele noastre, am de mers la scoala (stai la cursuri, mamiii), si in plus, mai am si fantezii cu concursuri si alte chestii la care nici n-ar trebui sa indraznesc sa ma gandesc "in starea mea". Ana bineinteles nu tolereaza niciuna din chestiile de mai sus intre orele 8-12 si 14-22 . .
Sunt aaaabsolut dezasperataaaaa!!

Dau orice pentru o bunica!!!!! Ii ofer camera ei separata, televizor cu un miliard de canale de bunici, o invat sa se dea pe net, ii cant, o duc la spa, o plimb duminica la manastiri, ii dau orice!!!!


ma sufoc, goodbye my #9D1961 purple, let there be fresh white...!

3 comments:

Unknown said...

Hihihi, cunosc sentimentul. De ce nu-ti pui un gadget de followers?

sultana said...

succes! daca aud ceva iti spun, eu nu mi-am intins antenele prea tare in sensul asta pt ca n-am fost dispusa sa fac tot ce spui ca ai face la punctul 2:)) n-am vrut inca un intrus in universul meu, copilul a fost de-ajuns :)))))

alex said...

Laura, aia cu followers.. nu stiu, mi se pare putin de prisos. dar na, cine stie..

bog, ai spus perfect "intrusa" si tocmai de-aia nu ma referream la vecine, bone si alte surogate dubitabile, ci numai si numai la bunici autentice, sange din sangele nostru :))
ceea ce nu avem la dispozitie . .