Thursday 28 August 2008

L O V E

Cred ca suna plat, dar pentru mine e ceva arzator, si trebuie sa ma destainui:

Imi iubesc copilul
E un copilas micut, cu ochisorii vii, care se uita dupa mine prin camera
Care zambeste duuulce si spune "Cheee..." cand - schimbandu-i scutecul - ma uit in ochii ei si ii spun ca o iubesc
Intinde gatul peste umarul meu si scoate inainte o barbie mica, fina si ascutita, la fel de curioasa ca ochisorii aia mirati, deschisi larg de parca ar zice "Deci asa e in lumea asta . . . "
Ea vede pamantul pentru prima data, ma vede pe mine si pe tatal ei . . .
Prima oara simte vantul pe obrajori mangaierea mamei, caldura unei paturici pufoase

Ce expresie dura cand sanul s-a lasat asteptat! Pumnisorii stransi ridicati completeaza imaginea bebelusului hotarat, aproape incruntat, cu privirea atintita, dand din picioruse marunt, cu necaz :))
Apoi incet - incet pumnisorii se destind, se lasa jos armele . . bebelusul e satul

"Rrrrleeei..." daca n-ai auzit asta nu poti incepe sa inveti bebeluseasca

2 comments:

Anonymous said...

Am descoperit intamplator ca ai blog vizitand site-ul Siminei ( jurnal de sarcina in doi ). Am intrat foarte rar pe forumul copilul.ro si sincer nu prea am postat pentru ca unele discutii erau total pe dinafara de ceea ce intelegeam eu forum pentru gravidute.
Vroiam sa te felicit pentru frumusetea de fetita pe care o ai si sa va doresc muuuulta sanatate.
Bebele meu are de-abia 1 luna si 3 saptamani si vad ca a inceput sa se linisteasca din ce in ce mai mult. Da-mi o speranta si spune-mi ca dupa botez sau pe la vreo 2 luni se va linisti si va dormi mai mult de 3 ore /noapte..:)

Alecsandra

Anonymous said...

Da, si eu am fost "mirata" de povestile de pe forum, pe mine ma plictisea sa citesc pagini inregi de "Buna fetele, hop si eu la cafeluta cu voi, azi am fost la coafor, cum vi se pare?". Dar afli si multe chestii practice, e un fel de "sezatoare reloaded", la care se discuta verzi si uscate pe langa subiect..
Legat de somn, ce sa zic, totul depinde de micutul/micuta voastra. A mea e nesperat si probabil nemeritat de generoasa cu mine, de cand era mica
Va doresc si voua multa sanatate, si nopti linistite