Thursday 28 August 2008

Stem la superlativ

Vara asta chiar am facut cura de pepene rosu. Imi pleznesc sanii de lapte peste noapte de la un sfert de pepene, si n-are colici deloc bebita.
In schimb am patit-o cu vinetele, vad ca cu ele nu ma impac deloc. A facut Ana o iritatie la scutec de n-am mai stiut ce sa ma fac, vreo 5 zile, cu toate petrinele si balsamurile de honolulu.
Pana la urma tot maica-mea m-a scapat cu o "pomada"
Facuse scaun acid de la nenorocitele de vinete

Sambata avem botezul, sintem la Sibiu, cu pregatiri, tam-tam ...

A, uitam sa va zic vestea: mi-a venit stemul. A recoltat 110 ml, si ne-a iesit greutatea pacientului receptor 108 kg!
Vreau sa spun ca am ramas cu gura cascata!
Oau, sunt eu norocoasa de felul meu, dar se pare ca fiica-mea ma intrece :) )
Normal, Doamne-da sa n-avem nevoie niciodata de ele

No comments: