Thursday 29 October 2009

Maine ne fac profii praf

Blogule blogutule, ce mai faci dragutule ..
Azi la 14.00 am avut predarea proiectului du Landennnne
La ora 13.10 echipa noastra desfasura pe planseta in atelier 4 planse A1 plotate frumos, desenate, phtoshopate, colorate ... plus caiet de notite personale (hei, pe asta il vreau inapoi), schite si desene de mana si alte probe autentice din bucataria interna a proiectului


Semnat de predare cu nr de piese, data si ora exacta, si straight back to barlog. Asta noapte am dormit 1 ora, (de la 7 la 8 dimineata), ieri noapte si cam de doua saptamani incoace cam 3-4 ore de somn pe noapte. Sunt zombie.

Nici n-am apucat sa constientizez faptul ca zilele astea am adunat in buchetul vietii a 30-a primavara, ocazie cu care am schimbat prefixul, am trecut de pe linie ascendenta pe plafonul orizontal al vietii (simt eu ca asta ar fi intre 30 si 50).. dar vai, sa nu mai pomenesc astfel de cifre pe aici ca mi se face parul maciuca, I'm getting OLD.... !!!
Va mai spun eu mai multe despre cum se simte o tanara femeie cand implineste 30 de ani, dar asta alta data, acum ma duc la nannnii .. By the way, maine la 8.30 dimineata avem sustinerea proiectelor in fata unui juriu international, ca sa zic asa. JUDECATA.
Doar nu credeati c-am scapat asa usor, predai plansele si ai fugit.
Naaa, na-na-na . .
Haide stimate student, haide aici in fata noastra si da seama de faptele tale, explica-ne tare, sa te auzim cu totii ce e cu liniile alea acolo, cum decurge dezvoltarea logica si mai ales, ce ai avut de spus cu asta . .

P.s.
Normal, dupa ce am plotat plansele finale, stateam toate trei aplecate deasupra lor si ne uitam la ele de parca le vedeam pentru prima oara in viata noastra. Scapari, elemente uitate, idei noi .. next time, acuma nani.
O sa visez frumos, ca maine merge Mamia la Ana mica puiusor

4 comments:

alina said...

LA MULTI ANI, Alexandra draga, sa primesti calificative maxime la proiect si sa ai un echilibru frumos pe bucata asta, orizontala aparent, dar, zau, inaltatoare prin neuronii imbogatiti in plus! Mai ales ca va contribui din plin si Ana mica la bagajul asta aducator de fericire. :))

sultana said...

LMA! subscriu la urarile alinei, ca a fost prima :)

Anonymous said...

LA MULTI ANI !!!

alex said...

Va multumesc, sunteti tare draguti :) Astazi fac tort si suflu in 30 de lumanari