Friday 27 November 2009

Descoperire IT geniala

(urmeaza o chestie seaca, cu detalii tehnice,
dar poate fi de ajutor)

Maaama.. nu-mi vine sa cred!
Deci:
tineti minte ca anul asta prin vara am avut o problema cu blogul, nu mai reuseam sa-l folosesc, nu mi se mai incarca pagina principala .. etc
Practic, cand accesam adresa de baza, http://unudoitreisi.blogspot.com, mi se incarca pagina, dar dupa o secunda disparea si ramanea ecranul alb cu ceva text de eroare. Nu stiam ce sa mai fac, in prima clipa am crezut ca mi s-a sters/blocat/distrus blogul, in orice caz nu l-am mai putut folosi sub nici o forma.

Apoi am vazut ca de pe alte computere nu era nici o problema si blogul se accesa fara probleme. Fericita ca inca blogul exista, am incercat sa vad ce-i cu laptopul meu, dar n-am ajuns la nici o concluzie graitoare. Pentru orice eventualitate, i-am facut blogului un backup.
Intre timp, am descoperit insa o portita prin care de atunci si pana azi l-am putut totusi folosi: nu accesez pagina principala, ci click direct pe post sau pe lună. Deci asa am reusit sa folosesc totusi blogul de pe laptop. Problema ramasa insa un mare mister.

Azi, intr-un moment de nostalgie, derulez prin blog, imi frunzaresc viata inapoi, amintiri, fotografii, ma emotionez, ma distrez si rad de faze, citesc postari mai vechi, tot mai vechi.. si ajung la luna iunie.
Luna iunie nu vrea sa se incarce, imi da eroarea de care vorbeam. Mi s-a aprins beculetul, stai sa vezi ca aici e buba!

Click din nou pe luna iunie, eroarea. Ok, ia sa vedem ce postari avem pe iunie, ma uit in lista: Workshopul de la Cluj, suprarealism de nunta, Home by Iann Arthus Bertrand.. sa vezi ca asta e. O fi embedul ala de la film care intre timp fusese retras de situl principal. Ma loghez, sterg embedul respectiv, siii.. iata-ma!
Here I am, me and my blog, totally functional, yeee!!
Deci am rezolvat-o, gata, merge perfect.
(Mai ramane o curiozitate nesatisfacuta, oare dece dadea eroare NUMAI de pe laptopul meu si inca al cuiva, si nu si de pe TOATE computerele, dar deja cred ca cer prea mult,
mi-e de-ajuns ca am rezolvat-o, si sunt foarte-foarte happy!

hai nu rade de mine :p

No comments: