Wednesday 4 November 2009

Gon-gona testeaza sling

Gonguţa lu' mama :)
Gonguţă mică :)

Gun-guuna
Gun-guna chicoteste dulce in brate la mamia.
In brate la mamia
In brate la mamia
Toata ziua in brate la mamia.
(Diana, abia astept sa vina odata slingurile alea noi-noute)
poate asa o sa pot si eu de exemplu sa strang masa sau sa ma incalt iarasi cu doua maini, cum faceam parca mai demult.
M-am hotarat sa ne iau sling. Zice-se ca e o diferenta ca de la cer la pamant fata de portbebe-urile clasice, si ca-l poti folosi cu copilul pana la adanci batraneti pe la 3-4 ani. Astept miracolul cu rasuflarea taiata.
Promit sa va impartasesc experienta mea totalmente dezinteresata si acidulat de sincera.
Ia sa vedem, e de la cer la pamant sau doar frendy-trendy-homemade'dandy . . ?


Ps-pss in şoaptă:
Dac'ar fi sa tin cu careva, as tine cu slingurile, ca sa-mi rezolv problema.
Eu prin casa cu dereticari - spal geamuri, scutur covoare - iar Ana isi petrece ziua agatata de mine cu treaba ei, citeste clasicii-n latina, isi face pedichiura, care-i problema . .

No comments: