Friday 24 September 2010

pentru ca because

blogger este o platforma simpatica ce da erori exact cum nu le doresti.
Am vrut sa inchid o vreme blogul, asa ca dupa o petrecere, cand pleaca invitatii si inchizi usa rezemandu-te de ea obosit, fericit, trist..
dar blogger nu a inteles ca doresc doar putin sa ma linistesc, si a insistat sa posteze chestia cu "auzi draga, nu faci parte din cei selecti care au primit invitatie sa intre aici", asa ca people au fost usor nedumeriti si lezati, pe buna dreptate.
Nu am dat nici o invitatie nimanui, simteam doar nevoia sa inchid toate usile si ferestrele, o vreme sa-l fac pur si simplu privat, sa ma linistesc eu cu mine..

Iar asa inchis si cu anuntul ala stupid la intrare, ca un bodyguard cu ceafa lata care nu te lasa sa intri pentru ca nu respecti dresscode-ul serii, m-am indepartat si eu de el si nu mi-a mai venit sa intru, sa scriu, sa ma scufund in nimic . . m-am intristat si mai tare.

Asa ca mai rau fara rau, poate il las deschis, poate fac altul, I don't know . .
anul asta mi-a fost ciudat si tulbure, nu stiu nic eu ce mai vreau si dece, sper sa imi revin pentru ca incepe scoala Jesus, si am chestii chestioase de facut anul asta, sper sa-mi revin. Trebuie sa-mi revin


pentru inceput, cred c-o sa caut ceva muzica de sarit intr-un picior
maby this will help . .

6 comments:

Anonymous said...

Fa-i cadou blogului un domeniu! :P :)

sultana said...

bine ai revenit, pina vezi tu ce si cum :)

alex said...

mersi bp, hugs :)

sultana said...

hugs back :)

Cristiana said...

te rog sa nu faci blogul privat :)
inteleg partea intima, dar blogul tau contine multa muzica si alte lucruri care imi merg exact la inima, si mi-ar parea rau sa nu te mai pot citi din cand in cand :)

alex said...

pai Cris, ma bucura ce mi-ai zis dar nu pot sa promit nimic, pentru ca inca ma tenteaza foarte tare inchiderea asta.. uneori chiar ai nevoie mare sa te duci departe departe chiar si de lucrurile frumoase