Tuesday 4 November 2008

Pentaxim

Portia a doua, cea de 4 luni
Am facut-o si pe asta. Practic am ales sa facem totusi vaccinurile (care NU sunt obligatorii la noi in tara). Si care sunt posibil nocive, ****m-as pe ele de vaccinuri, de chimicale si de alegeri intre doua rele

***

Hai totusi sa nu ne stricam seara, şi să crestăm în grindă ca Ana a implinit 7 kg (adica dublu decat la nastere), ca e bine sanatoasa,
ca e alintata si alaptata si am scapat pana acum fara sa incepem diversificarea,
ca talusul varum s-a indreptat (doar cu masaj din fericire),
si ca mai nou scanceste de nu mai poate IN BRATE, pentru ca mami nu si-a dat seama ca domnisoara vrea sa stea pe burtica + in brate (o combinatie de elemente mai greu de realizat, dar pasamite foarte misto pentru maimutica in discutie)
E o scumpa de ma topesc langa ea, creeaza dependenta, iti vine s-o pupi incontinuu, s-o strangi, s-o smotocesti
<>

3 comments:

raluca said...

iti impartasesc intru-totul parerea despre vaccinuri, desi din cate stiu eu unele sunt obligatorii(gen anti tuberculoza, anti hepatita B, anti polio...)Am schimbat 3 pediatre deja din cauza ca au incercat sa imi bage pe gat si alte vaccinuri inafara de cele obligatorii...copilul meu chiar nu vreau sa fie cobai.

alex said...

Din cate stiu eu nici un vaccin nu este obligatoriu prin lege la noinin tara. In SUA jumatate din state au obligatie legala, celelatle nu. Depinde de la tara la tara

mamica de Sebastian said...

Eu i-am facut lu Base 3 obligatorii si unul optional,de TBC,ca asta de tbc nu e obligatoriu aici..